loading...
BOOM Studio Tabriz
sabamehrm بازدید : 109 یکشنبه 30 دی 1397 نظرات (0)

طراحی دکوراسیون داخلی در تبریز

 

استودیو معماری بوم تبریز در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی در تبریز فعالیت مستمر و موفقی داشته است.

راه های تماس با ما:

وبسایت استودیو معماری بوم (کلیلک کنید)

شماره های تماس: 33332930 - 041    09223654069

آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان اوحدی، پلاک 6/1 ( کلیلک کنید)

 

در زمینه های طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در تبریز

 

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن در تبریز

 

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در تبریز

استودیو معماری بوم تبریز، با سابقه فعالیت بیش از 16 سال در تمامی زمینه‌های طراحی معماری در تبریز، طراحی داخلی در تبریز، طراحی باغ ویلا در تبریز، طراحی رستوران در تبریز، طراحی فروشگاه در تبریز و... در تمامی زمینه های ساختمانی، اعم از طراحی، ساخت، نظارت بر اجرای پروژه های ساختمانی و  مدیریت پیمان در پروژه های ساختمانی فعالیت مستمر داشته است.

با ما تماس بگیرید.

 

 

10 توصیه برای طراحی آشپزخانه

طبق تجربه کارشناسان استودیو معماری بوم تبریز، هزینه اصلی کارفرمایان در پروژه های طراحی داخلی در تبریز، عمدتا در قسمت آشپزخانه صرف می شود و طبق استانداردهای روز معماری، آشپزخانه یک واحد مسکونی، مهمترین قسمت کاربردی یک واحد مسکونی می باشد که توجه زیادی را به کیفیت طراحی آن جلب می کند.

از طرفی با توجه به مراجعه مردم به تکنسین های نصب کابینت و افراد یا فروشگاه های غیر متخصص در زمان طراحی و ادعای افراد یاد شده در زمینه طراحی، اکثر واحدهای اجرا شده در تبریز، دارای ایرادات اساسی طراحی می باشند. این ایرادات اساسی، علیرغم هزینه های گزاف در اجرا و نصب کابینت کارشناسان استودیو معماری بوم تبریز را بر آن داشت که اطلاعات مناسبی برای کارفرمایان و نصابان کابینت در راستای افزایش کیفیتطراحی آشپزخانه در تبریز و طراحی کابینت در تبریز، تهیه کنند.

 

طراحی داخلی مطب دندانپزشک در تبریز

نقش رنگ در طراحی داخلی

رنگ یکی از عناصر اساسی در طراحی داخلی محسوب می­شود، که با جنبه‌هاي روانشناسانه، فیزیولوژیکی، بصري و زیبایی شناختی محیط در ارتباط است. امروزه بیان اینکه رنگ به صرف زیبایی در محیط مورد استفاده قرار گیرد، نمی­تواند مورد پذیرش قرار گیرد، چرا که مساله مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون یک محیط نیازها و احساساتکاربران آن می­باشد .

انتخاب یک رنگ براي یک مجموعه خاص ممکن است به فاکتورهاي خاصی مانند: عوامل جغرافیایی، شخصیتافراد، فرهنگ آنان و امثال آن و همچنین به نوع نور تابیده شده بر آن و شرایط تابش، نوع فعالیت کاربران یکمحیط و  امثال آن بستگی داشته باشد .

به عنوان مثال در طراحی داخلی مطب دندانپزشکی باید به شکل یک مکانِ امداد رسانی از پزشک و سایر پرسنل دندانپزشکی به مراجعین و بیماران باشد که این امر باعث رضایت و آسودگی خاطر بیمار تا حد امکان می شود. با فراهم آمدن چنین شرایطی، ترس و اضطراب در مراجعین پایین می­آید و اعتماد آنها به کار پزشک جلب می­شود. بدین ترتیب مراجعه کنندگان می­توانند به راحتی و بدون دلهره ای به چنین مکانی در رفت و آمد باشند. اگر اصول مهندسی در طراحی داخلی مطب دندانپزشکی به خوبی رعایت شود نتیجه کار محیطی کاربردی و جالب، زیبا و راحت خواهد شد که همین عوامل باعث تبدیل مطب به مکانی شاد همراه با یک گروه و پرسنل فعال و پر کار خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت امروزه در طراحی داخلی مطب دندانپزشکی حتماً باید از نظرات کارشناسانه طراحان داخلی و متخصصین کمک گرفت و باید دانست که عوامل زیادی در طراحی داخلی مطب دندانپزشکی مؤثر هستند. مهم ترین این عوامل عبارتند از نور، رنگ، تهویه هوا، تجهیزات وامثال آن.

 

گلدان در طراحی دکوراسیون داخلی در تبریز

بهار در راه است! بهترین فصل سال برای گل آرایی و پرورش گل! هیچ شکی نیست که گل ها زیبایی و جذابیتی بی بدیل دارند و فضای موجود را بسیار لطیف تر و زیبا تر می کنند. اما استفاده از گل در دکوراسیون داخلی، موضوعی است که باید با اصول و قواعد مشخصی انجام پذیرد. خوشبختانه، کارهای زیادی برای دکوراسیون با استفاده از گل ها می توان انجام داد، اما باید در نظر داشت که استفاده از گلدان در دکوراسیون داخلی، کمی متفاوت از هدیه دادن گل به دوستان است. استفاده از گلدان در دکوراسیون داخلی ملاحظاتی دارد که در مطلب زیر به آن می پردازیم.

استودیو معماری بوم در طول سالیان فعالیت خود در زمینه شرکت طراحی معماری در تبریز همیشه در تلاش بوده تا پیوند میان ساختمان‌ها و کارفرمایان با فضای سبز و طبیعت را قوت بخشد، در همین راستا به جرات می‌توان گفت استودیو معماری بوم قویترین شرکت در حوضه طراحی باغ و ویلا در تبریز ، طراحی محوطه در تبریز و طراحی فضای سبز شهری در تبریز به حساب می‌آید. در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی در تبریز نیز در تمامی پروژه‌ها حداقل از فضاسازی چند گلدان بهره گرفته است.

 

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تبریز و طراحی رستوران در تبریز

 

در مورد طراحی رستوران بیشتر بدانید

طراحی رستوران در تبریز با توجه به سابقه فرهنگی و اقتصادی و موقعیت جغرافیایی این شهر امری بسیار مهم و پرکاربرد محسوب می شود. کارفرمایان و سرمایه‌گذاران بسیاری در تبریز به دنبال افتتاح و شروع به کار رستوران هستند که این امر اهمیت موضوع طراحی رستوران در تبریز را برای معماران وطراحان افزایش می دهد.

شهر تبریز با جمعیتی افزون بر 1.5 میلیون نفر در منطقه‌ای کاملا ترانزیتی در شمالغرب کشور قرار دارد. اهمیت این شهر از لحاظ گردشگری و صنعتی، تبریز را به یکی از مراکز استان پرجمعیت ایران تبدیل کرده است. از طرفی با توجه به رونق نسبی اقتصاد در این شهر و راه‌اندازی مراکز خرید جدید با استانداردهای کشور ترکیه در تبریز، نیاز به ایجاد رستوران های کارآمد را در این شهر افزایش می دهد. موجی از افتتاح رستوران های جدید و متنوع در تبریز نشان از وجود حس نیاز به راه‌اندازی رستوران از تبریز را دارد.

همانطور که اشاره شد، شاهد افتتاح رستوران های متعددی در شهر تبریز هستیم که برخی از آنها رونق و شهرت خوبی دارند، ولی متاسفانه برخی از این کسب و کارها با شکست روبرو شده اند. در بررسی کلی که توسط کارشناسان ما انجام شده، یکی از عوامل اصلی توفیق یا شکست یک رستوران و کافی شاپ ، میزان خلاقیت در طراحی، برندینگ (برندسازی) و مکان یابی رستوران می باشد که بر لزوم اهمیت به موضوع خلاقیت در طراحی رستوران در تبریز صحه می گذارد. استودیو معماری بوم تبریز با توجه به سابقه موفق خود در زمینه طراحی رستوران در تبریز ، این موضوع را بررسی کرده است که در مطلب زیر قسمتی از نتایج این مطالعه خدمت شما ارائه می شود.

 

طراحی دکوراسیون داخلی باشگاه در تبریز و طراجی باشگاه در تبریز 

در طراحی باشگاه فرهنگی ورزشی تاکتیک تبریز، محدودیت شدید فضا، محدودیت شدید زمان و هزینه حتی امکان طراحی و مدلسازی این باشگاه در سیستم های کامپیوتری و حتی کاغذ را به کارشناسان استودیو معماری بوم نمی داد و تمامی مراحل تصمیم گیری ها در محل باشگاه و حین اجرا انجام می شد. این پروژه اولین تجربه از این سبک طراحی باشگاه در تبریز برای استودیو معماری بوم بود که طراحی معماری، نظارت و اجرا تقریبا در یک بازه زمانی انجام می پذیرفت.

این باشگاه، فضاهایی برای مینی اسکواش، تنیس روی میز، ایرهاکی، بیلیارد، مینی گلف، پلی استیشن و فوتبال دستی دارد و از نظر کاربری یک باشگاه چند منظوره محسوب می شود، همچنین در طراحی این باشگاه، فضای کافی شاپ نیز در نظر گرفته شده است.

طراحی باشگاه تاکتیک یک نمونه مناسب از طراحی باشگاه در تبریز می باشد که در نوع خود منحصر به فرد محسوب می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 766
  • بازدید کلی : 4,116